Dagens:



Hej alla! Kom hem för en stund sen. Har precis snackat med prinsen min, haha. Och jag tänkte gå och äta något idag. Det blev en väldigt lång dag idag för lilla mig. Jag vaknade ju klockan sex och sen var jag på min mammas jobb. Efter det drog jag till kista så att jag var där precis när det öppnade. Jag tänkte vara smart med tanke på att det är jul om fyra dagar och jag verkligen måste köpa julklappar och det är alltid så jävla fullt i kista. Därför var jag där tidigt. Men sen när jag är där inne så går brandalarmet. Haha, jag fattade inte så jag var typ sist ut.. Awkward! Men aja. Sen så fick alla gå in igen men då var det sådär jobbigt fullt. -.- But i guess thats kista for you. Sen inne på Bikbok så hör jag bekanta röster så jag kollar lite och då ser jag skitmånga tjejer från min gamla gympa. Haha, min reaktion: *nu smyger vi ut...*. Inte precis personer som jag kände för att träffa. Under dagen fick jag i alla fall lite saker köpta. Jag har köpt min syrras julklapp(ar). Anna alltså. Elsa vet jag fan vad hon ska få. Självklart så passade jag på att köpa grejs till mig också, är riktigt nöjd, to be honest.



Jaa, såhär såg man ut idag.



Köpte en svart velour hoodie-booty på Bikbok. Love it!


Hittade också en hoodie-booty på Bikbok som det stod "IDAHO STATE COLLEGE LEAGUE".
A girl's gotta do what a girl's gotta do. Och för dom andra bilderna; bara för att visa upp hur truly awesome det skulle vara om det fanns två av mig. Haha, jokes..


Kommentarer
Postat av: P

du e fin du.

2010-12-21 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0