Call me a failure, please!


Hej! Så ja idag, kunde ha gått bättre.. Amanda sov ju här och min mamma hade sagt "klart hon får sova här! Men kom i tid till skolan imorn". Lättare sagt än gjort kanske? Haha, skolan började 09.00 och jag hade sagt till Amanda att jag skulle väcka henne runt sju. Vi vaknade båda 09.45. Jo, duktigt. Och sen missade vi första bussen. Så vi fick ta nästa. Sen när vi kom till spånga så skulle Amanda köpa Juletomtar. Men då fastnade den i maskinen så vi fick "upprepa valet". Och då när vi gjorde det så satt den fortfarande fast. Men när vi tryckte tredje gången så kom det tre påsar med Juletomtar ner! Haha, jag fick en. (tack Amanda -.-') Anyways, när vi väl kom till skolan efter att ha gått igenom något som liknade en snöstorm så hade våran choicegrupp slutat. Hehe, vi blev ju en aning irreterade. Men det var ju samtidigt väldigt skön. Vi behövde ju inte ens vara kvar i skolan. Så vi stack hem till Amanda.


Ganska skön dag, ändå. Vet ni hur skönt det är att vakna efter att ha försovit sig i tre och en halv timma?! Haha, ganska jävligt underbart..





Haha, lovely..


Blame It on the Pop -  DJ Earworm


Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0