6 på morgonen...


Usch, jag är uppe nu. Eller "uppe", nja. Not quite so much. Ligger och chillar med datan. Måste upp snart och fixa mig. Idag ska det julhandlas. Det finns typ inget värre än att åka iväg och shoppa och veta att det inte är till en själv. Men jaja. Det blir nog bra. Jag ska köpa till Anna, Elsa, Mamma, Johan och aa, någon mer säkert. Men jag vill inte köpa för så mycket. Själv tycker inte jag att det borde vara obligatoriskt för barn att köpa julklappar. Men jag är ju så snäll. Hihi (yeah right..). Anyways, borde göra mig klar, jag vill inte vara försen. Note: Jag är uppe tidigt för att jag ska åka med min morsa till hennes jobb och vara där på morgonen. Annars kommer jag bara sova till 12 och bestämma mig för att inte åka. Thats why. Jag bloggar när jag kommer hem.


Love ya!



Random oldie from november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0