23 december.



Hej alla! Kom just hem från media markt. Är en aning skittrött at the moment. Sov rätt så dåligt. Både min säng och soffa var typ bombnedslag. Så att sova där gick inte. Jag pallade verkligen inte att städa. Vad gör man? Haha, jag tog mitt täcke och en kudde och sov på golvet. Min rygg är en aning fucked nudå. Men who gives? Så, julafton imorn. Ser verkligen inte fram emot det som jag brukade. Ni vet när man inte kunde sova kvällen före eller sprang runt och frågade "kan jag inte få öppna en mamma? bara en?". Eller jag vet inte, ni kanske inte gjorde så. Det gjorde jag i alla fall. Jag har också kollar runt på datan vad som går på tv imorn. Jag verkar vara den ända som faktiskt tycker om att kolla på Kalle Anka? Haha, det är liksom tradition. Det går bara en gång per år. Hur fan kan man ha tröttnat på det då? Jag kan max bara ha sett det 13 gånger. Och jag tror inte att jag varit så medveten om vad jag kollade på när det gäller dom första 2-3 gångerna. Det är ju klart att om man har något/någon bättre att göra så varför inte? Men jag tänker i alla fall kolla på Kalle Anka, for fuck's sakes.


Jag kände bara att jag behövde få ut det. Ha det bra! Love ya ♥




Där sov man inatt. Och ja, jag vet, jag måset städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0