Where the grass is green

Hej alla! Nu drar jag ut till landet, where the grass is green and the sky is blue! Kanske inte det bästa att köra på fredagen den 13, menmen... Ikväll ska vi ut och äta eller nåt sånt, tror jag, så det blir kul :) ha det så bra alla jag skriver imorn när jag kommer hem... :) P.S. här kommer en lista av grejer som inte borde göras på fredagen den 13:
Gäspa inte med öppen mun, håll en hand för, det sägs att djävulen kan komma in då.
Spotta tre gånger över din vänstra axel om du ser en svart katt gå över vägen.
Gå inte under stegar.
Spill inte salt!
the list goes on, det här va bara dom grejer som jag brukar akta mej för,
Ha det nice alla! LOve yA ♥

åhh, juste, det sägs att alla förhållanden som skapats på fredagen den 13 är fördömda, so don't flirt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0