The last day of summer..

Hey alla söt apor! Idag är det den sista dagen av sommarn sen börjar jag åttan, den är dagen kommer jag att spendera med Peggy, Amanda och Cindie (tror jag :?). Jag kom tillbaka från landet igår, det va kul och jag behövde verkligen vara där, känns det som.. Jag fick sova i gäststugan 100 meter från huset dom andra sov i, första gången som jag sov själv där utan Anna eller någon kompis, men det gick bra (typ). På vägen åkte jag och mamio till netonnet för att köpa en dvd till mej som jag skulle ha i stugan, så gjorde vi det. Men jag sov inte på hela natten utan va uppe och kolla på filmer, sen somna jag i tre minuter eller nåt och så gick jag ut och då såg jag dimma så jag tog på mej mina skor och sprang längs landsvägen till ängen.. När jag kom till ängen sprang jag in i dimman så att jag inte kunde se någon annat än mina skor, och bara sprang, jag kunde inte se vart jag sprang och ingen kunde se mej (klockan va bara fem) och gräset var vått och när jag sprang i det så blev jag helt blöt på mina ben men det va värt det. Där inne i dimman kunde jag vara mej själv, och kom på att mitt liv är perfekt (nästan) och det är inget man borde vara ledsen för, utan ta vara på, medans man har det. Så det va det jag gjorde, när jag sprang. Och sen lite längre in på ängen så såg jag tre rådjur, en hona, en hane och deras kid, skitgulligt! Så jag bara stod och tittade på dom tills dom sprang iväg, vilket jag också gjorde. Kändes jätteskönt att bara springa i det blöta gräset! LOve yA ♥


Kollade på än av mina favvosar i stugan: Coyote Ugly, bästa scenen kommer här: :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0