Karate kid!

Shuuue alla! Va i skokloster i helgen, det va kul :) fick träffa my old maan. Och vet ni? JAG SÅG PÅ AVATAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!! Azzå jag va typ den enda i världen som inte hade sett den, OMG! Och sen såg jag också på ''Clash of the Titans'' och såg att både Kaya Scodelario som spelar Effy i skins och också Nicholas Hoult som spelar Tony och också Effy's bror! Så det va kul att se dom någon annanstans :) och ''Clash of the Titans'' är typ precis som filmen ''Herkules'' som jag ÄLSKADE när jag va en liten smurf! Och idag så drog jag, Anna och farsan på bio och såg på Karate Kid, den va braa som fan! Jag älskar Jackie Chan och kung fu filmer så det är rooligt! Sen träffade jag Tom och vi bara gick runt. Ska ha en mysig söndagskväll nu och det hoppas jag att ni också har :) Love ya ♥







Kaya Scodelario


i Clash of the titans


Nicholas Hoult

Hittar ingen bild på honom i filmen :(

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0