Ida här!

Hej alla pumpor! Ville baara göra ett litet inlägg nu på morgonen. Kom precis ut ifrån duschen, jag älskar att duscha, specielt kallt. Det är bara för skönt! Anyways, skokloster idag.. Älskar verkligen att vara hemma hos pappa, specielt när jag inte har sett honom på ett tag, men resan till tar så jävla fucking lång tid! Om man åker från skolan tar det 1 timma och 10 minuter och hemmifrån tar det typ två timmar! Hemskt, och sen måste jag alltid träffa mina gammla kompisar med...! ÖÖÖÖÖÖöööööööhhhh, orkar inte!!! Men jag måste väl har inte sett min pappa på två månader så det är väl dags nu =/ , Ajja ska fixa mej nu!




Peggzy och jag!

Love ya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0