Hår...

Tja alla, ja jag vet, jag är en oaktiv människa men jaja det gör inget!! Ville bara göra ett litet ''statement''; Killar med mycket hår är heta! Jag vill ha en kille med mycket hår, jag är kåt på mycket hår, jag är väldigt ''avstående'' från killar som är skinheads! Hår är ett måste!





Har alltid varit väldigt tänd på Adrian Grenier! Älskar hans håår!!


Emo hår är jävligt hett!!





 Ollie Barbieri är såå söt med sitt krull!!

Självklart så har finaste killen på jorden finast hår;




Älskar dej såå jävla mycket!! Kan inte vaara utan dej med ändå så är jag det hela tiden!


Ska sova nu, sov så sött, apor! LOve yA ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA KÅT PÅ KILLAR MED HÅR

2010-08-26 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0