Dead right now...

Hej alla! Jag har inte bloggat på ett tag men skit i det =p hihi! Ganska mycket har hänt iallafall! Jag och Peggy badar varje dag (skitkul) och vi simmar runt på botten och till och med under bryggan! Jättekuligt! Iallafall så har jag fått en ny kompis också känd som Tom!

Anyways, Peggy sov över hemma hos mej inatt men hon skulle träffa Stellan någon stans så hon behövde vakna tidigt = jag behövde också vakna tidigt! Så då vaa jag ganska döööd.... Men min styvpappa sa att jag borde stanna uppe för att inte vända om dygnet för mycket nu när skolan börjar snart... Så jag gick ut och sprang istället :) och imorn ska jag och Amanda åka till barkaby och hänga lite där och sen på söndag ska jag och elina åka till kista (kuuuul)! Så nu sitter jag bara här och skriver, ska nog inte göra någon ting idag, orkar inte, hehe... Men aa det vaa typ det: LOve yA ♥



 


 MadeSwedishTV heter våran kanal på youtube ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0