Soooooooov sååååååååååååå goooooott!!!

Hallå alla snyggingar!!! Jag ville bara säga godnatt och att jag saknar alla från min klass men vi ses snart, eller hur? Jag måste upp tidigt imorn men jag har glömt bort varför. Men nu har jag sett på film och spelat the sims 3 och spelat gta vice city stories, det gick inte så bra för jag har tappat bort lappen med alla fusken såå det blev mycket wasted och busted och mission failed såå synd synd jag suger också på det spelet såå hårt (ni fattar) såå jag kommer inte vidare och det suger menmen... Om två dar är det jul fast kl är 00.03 så det är väll om 23.57 timmar. Jag saknar eeeeeeeeeer såååååååååå möcket och jag hoppas att ni inte är för upptagna för att hälsa på mig eller ringa eller nåt... <3 Love ya... Peggy, Sara, Emilia, Amanda, Michaela, Astrid och Julia MERRY X-MAS (and a happy new year) <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: P....äggi <3

Lova you and miss you to darling! puss! <3<3

2009-12-23 @ 19:56:08
Postat av: sara

GOOOO JUL STEKARN! ;D <3

älskar er!

2009-12-26 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0