Ida här.

Hallå det är Ida det är bra att bloggar går över datorn för jag är sjuuuk... Å inte nog med det så var igår den värsta dagen i mitt liiiv(med överdrivelse) hur fan kan man leva så här!!!! Jag fattar inte hur jag kunde gå så långt och inte märka det själv. Ni fattar inte vad jag pratar om men det är mina problem. Just nuuu seer jag påå skins, och det är faktiskt väldigt bra för Cassie och Sid blev tillsammans och Tony och Michelle ska försöka att få det funka igen. så det är ju bra. Azzå jag är sååååååå jävla tröööt kl 10 åkte jag och syrran till vällingby och julshoppade och åt på mcdonalds och sen köpte jag brända mandlar och dom var sååååååå goda! Love ya!! <3. Host host...


Visst är dom gulliga tillsammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0